loading...
کارشناسی[پروژه♥نرم افزار♥مقاله]کارشناسی
مصطفی اکبری بازدید : 644 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

در این پست قصد داریم نظرسنجی  در مورد نرم افزار، موبایل ، تبلت، لب تاپ و هر چیزی که فکرش را می کنید انجام دهیم تا کاربران بتوانند با دیدن نتیجه  ی نظرسنجی بهترین انتخاب را در مورد هر چیز داشته باشند.از استقبال و شرکت شما در نظر سنجی بی نهایت متشکریم.برای شرکت در نظر سنجی و بازدید آرا روی عنوان پست کلیک کنید. موضوع این نظرسنجی ها به مرور اضافه خواهد شد. شما می توانید موضوع و عنوان هایی که می خواهید مورد نظر سنجی قرار گیرد برای ما بفرستید تا در نظر سنجی قرار دهیم.

مصطفی اکبری بازدید : 701 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (3)

speed internet-14

 

آیا شما از سرویس های مختلفی مثل Adsl, Wimax, Wi-fi, Wirless, Dial-up برای اتصال به شبکه جهانی اینترنت استفاده می کنید؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید ، هزینه ای که برای شارژ اکانت ماهانه یا حجمی اینترنت خود می پردازید با سرعت و کیفیت داده شده از طرف Isp شما هم خوانی دارد یا خیر؟ و اینکه سرعت و پهنای دانلود و آپلود شما چه مقدار است؟

اگر شما هم با کندی و پایین بودن سرعت اینترنت خود روبرو هستید و به دنبال راهکاری برای افزایش سرعت اینترنت می گردید ، این پست را مخصوص شما در اینجا قرار داده ایم که امیدوارم برای شما مفید واقع شود.

مصطفی اکبری بازدید : 554 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (1)

اگر از ویندوز xp استفاده می کنید و find target یا find pach یا Open File Location  در منوی راست کلیک برای رفتن به محل اصلی shortcuts ها وجود ندارد  برای رفع این مشکل و اضافه کردن این گذینه مانند ویندوز 7 و  به منوی راست کلیک  به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

مصطفی اکبری بازدید : 818 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

Folder Shield یک نرم افزار قدیمی است که با استفاده از آن می توانید فایلها و فولدر ها را رمزگزاری و کاملا مخفی کنید.اما گاهی اوقات ممکن است رمز را فراموش کنید یا به دلیل مشکلاتی که برای نرم افزار به وجود می آید بازگردانی امکان پإیر نباشد.یک روش خیلی خیلی ساده برای بازگردانی فایلها وفولدر های مخفی شده وجود دارد که در ادامه  مطلب می توانید ببینید.

مصطفی اکبری بازدید : 581 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (1)

این نرم افزار به منوی راست کلیک اضافه می شود و استفاده از آن خیلی خیلی راحت است.موارد استفاده:1-حذف فایلها و فولدر هایی که از طریق ویندور حذف نمی شوند. حتی گاهی پیش می آید که یک فایل یا فولدر از طریق یک نرم افزار run است برای همین از طریق ویندوز امکان حذف آن وجود ندارد. ااین نرم افزار کم حجم اپتدا نرم افزار اجرایی را می بندد و سپس فایل یا فولدر را پاک میکند2-تغییر نام فایل ها و فولدر ها هنگامی که از طریق ویندوز امکان پذیر نیست.3-گاهی پیش می آید که از طریق ویندوز فلش یا مموری متصل به کامپیوتر خاموش نمی شود.می توانید روی درایو مورد نظر راست کلیک کنیدو و با کلیک روی گذینه ی Unlocker  این نرم افزار را اجرا کنید و ببینید چه نرم افزار های اجازه خاموش کردن فلش را نمی دهند.آنها را انتخاب کنید و با کلیک روی kill process همه ی آنها را بسته و سپس فلش را به راحتی خاموش کنید.

دانلود در ادامه ی مطلب

مصطفی اکبری بازدید : 511 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (2)

حتما براتون اتفاق افتاده که اینترنت تون رو شارژ می منید ولی می بینید خیلی زود تموم میشه. با اینکه شما خیلی زیاد از اینترنت استفاده نکردین.چاره ی کار و راه جلوگیری رو توی ادامه ی مطلب دنبال کنید.

مصطفی اکبری بازدید : 4494 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (1)

این نرم افزار نیاز به نصب نداره و قابل حمله و همچنین حجم خیلی کمی داره. با این برنامه می توانید فایل های PDF رو به روشی خیلی ساده ویرایش کنید. دانلود در ادامه ی مظلب

مصطفی اکبری بازدید : 445 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

این نرم افزار نیاز به نصب نداره و قابل حمله و همچنین حجم خیلی کمی داره. یک بار برنامه رو اجرا کنید و ببندید. بعد از این تمام PDF ها با این برنامه خیلی سریع باز می شه. دانلود در ادامه ی مطلب

مصطفی اکبری بازدید : 371 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

اعتماد به نفس ما در دنیای امروز به دلیل گیر افتادن در رقابت با دیگران هر روزه مورد تهدید قرار میگیرد و آرامش درونی به سبب سرعت زیاد فعالیت های ذهنی و تاثیر شدید محرک های سریع بیرونی به تاراج می رود . انسانی که به سلامت جسم و روان خود اهمیت میدهد ، قبل از هر چیز باید نسبت به حفظ آرامش درونی و کسب اعتماد به نفس و خودباوری حقیقی همت نماید . برای رسیدن به این دو هدف بنیادین و اولیه ، روشی پیشنهاد می شود که طرح مشترک عارفان و روانشناسان است .
1- وجود گرامی خود و دیگران را در دو سطح کاملاً متمایز ، تماشا و بررسی کنید :
هسته دورنی « باطن»     شاخ و برگ بیرونی « ظاهر».....ادامه مطلب

مصطفی اکبری بازدید : 333 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)
آیا تا به حال اتفاق افتاده کاری را که بلد هستی از ترس اینکه خراب کنی انجام ندهی، یا سخنی را که کاملا به آن اعتقاد داری از ترس اینکه مبادا مورد تمسخردیگران واقع شوی نگویی.
کلید تمامی این مشکلات شاید در اعتماد به نفس نهفته باشد.....ادامه مطلب
مصطفی اکبری بازدید : 388 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

اعتماد به‌ نفس یا عزت نفس از اصلی‌‌ترین عوامل رشد مطلوب شخصیت است. نیاز انسان به اعتمادبه‌نفس در راستای رسیدن به اهداف خود در زندگی امری انکارناپذیر است، در تعریفی دیگر اعتمادبه‌نفس به معنای ایمان به توانایی‌‌های ذاتی و استعدادهای درونی فرد بر مبنای توکّل بر خداوند تعبیر شده است. یعنی همانگونه که ساختار شاکله پیامبر صلی الله علیه و آله برگرفته از خلق و خوی نیکوست از دیدگاه اخلاق قرآنی، انسان نیز وظیفه دارد به دنبال عناصر سازنده‌ای باشد که شخصیت را از آفت‌‌های نفس مصون نگه می‌دارد.......ادامه مطلب

مصطفی اکبری بازدید : 5270 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (14)

اگه از نرم افزار های رمزگزاری بر روی فایل ها و فولدر ها استفاده می کنید، و به صورت اتفاقی رمز را فراموش کرده اید روش بازگردانی اطلاعات در ادامه مطلب توضیح داده ایم.این روش برای بازگردانی فایل ها و فولدر هایی که با نرم افزار LoukDir که در همین وبلاگ قرار دارد  آموزش داده شده که در بسیاری دیگر از نرم افزارهای قفل گزاری جواب می دهد.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

مصطفی اکبری بازدید : 302 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (1)

شاید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز‌ کاربران رایانه‌ها را امنیت این سیستم‌ها و چگونگی صیانت از آن‌ها در مقابل حملات روز‌افزون اینترنتی و تهدیداتی نظیر ویروس‌ها تشکیل می‌دهد. در این میان، پرسش اساسی این است که کدام آنتی‌ویروس برای حمایت از رایانه مناسب‌تر است؟ ....ادامه مطلب

مصطفی اکبری بازدید : 268 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

شاید برای شما نیز جالب باشد که بتوانید ویندوز خود را تنها با یک دوبار کلیک ، بر روی حالت Mute یا بی صدا تنظیم کنید. این موضوع زمانی کاربردی تر میشود که بر روی کیبورد شما دکمه ای جهت Mute کردن ویندوز وجود نداشته باشد و مجبور باشید هر بار برای اینکار مراحلی را طی کنید. اکنون با استفاده از این ترفند به سادگی و بدون نیاز به برنامه خاصی میتوانید ویندوز خود را بی صدا کنید و به همان روش مجدد آن را  از حالت Mute خارج کنید......ادامه مطلب

مصطفی اکبری بازدید : 596 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

 حتما برايتان پيشآمده که زمان زيادي را درپمپ بنزين بگذرانيد.شايد به خاطر شلوغي و شايد هم بخاطر کند بودن پمپ،اين مشکلات بدليل بنزيني بودن خودروي شماست.....بقیه مطالب و لینک دانلود در ادامه مطلب


مصطفی اکبری بازدید : 466 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (1)

این نرم افزار که در بعضی سایت ها با نام جعلی MRT Find معرفی شده است یک نرم افزار بسیار کم حجم و سبک است و می تواند کل سیستم شما  را در کسری از ثانیه سرچ کند.فوق العاده .برای جستجو فقط کافی است نام فایل یا فولدر مورد نظر را در آدرس بار نرم افزار بنویسید. هنوز قبل از اینکه تمام حروف کلمه مورد نظر را تایپ کنید فایل یا فولدر شما پیدا می شود.

لینک دانلود در ادامه مطلب

مصطفی اکبری بازدید : 1052 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

این قسمت شامل آموزش مقدماتی #C می باشد.شامل تعدادی مساله نیز می باشد که حل تمام مسائل  بعدا در وبلاگ قرار خواهد گرفت. 

لینک دانلود فایل آموزشی و حل سوالات آن در ادامه مطلب

مصطفی اکبری بازدید : 625 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (2)

مدت‏ها است این مسأله فکرم را مشغول کرده است که با جامعه‏اى که هر روز را در آن به شب مى‏رسانم، چه کنم. اتفاقاتى که در دانشگاه مى‏افتد و روابط پسرها و دخترها که بسیارى از اوقات زشت و ناپسند است، ناشى از بى‏فرهنگى است یا بى‏ایمانى؟ نمى‏دانم ناشى از چیست??????? ادامه مطلب

مصطفی اکبری بازدید : 1499 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (1)

این نرم افزار نیاز به نصب ندارد. آن را به داخل فولدری که می خواهید رمزگزاری کنید کپی کنید و آن را اجرا کرده و رمز را در آن وارد کنید.محتویات داخل پوشه را با اطمینان بالامخفی می کند.برای بازگرداندن فایلها و فولدر های مخفی دوباره روی آن کلیک کنید و رمز را وارد کنید.

لینک دانلود در ادامه مطلب

مصطفی اکبری بازدید : 614 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

در اثر ویروسی شدن سیستم فولدر آپشن پاک می شود و فایل های مخفی شده قابل تماشا نیستند.همچنین ممکن است عکس ها و دیگر فایل های شخصی تان بوسیله ویروسhiddenشده باشد وگزینه hidden نیز خاموش باشد.این نرم افزار تمام مشکلات مخفی شدن فایل ها وخذف فولدر آپشن  و بسیاری از مشکلات ریجستری شما را حل می کند.بعد از اجرا هرچندثانیه پیغامی نمایان می شود که باید ok کنید تا نرم افزار تا آخر کار خود را به درستی انجام دهد.

لینک دانلود در ادامه مطلب

مصطفی اکبری بازدید : 291 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (2)

اگر ویندوز شما غیرقانونی بوده و پیغام genuine در دسکتاپ ظاهر شده و شما را آزار  می دهد این نرم افزار را نصب کنید تا این پیغام مزاحم و پیغام های مزاحم دیگرا را حذف کند

لینک دانلود در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 746
  • بازدید ماه : 1,546
  • بازدید سال : 12,441
  • بازدید کلی : 70,212
  • کدهای اختصاصی