loading...
کارشناسی[پروژه♥نرم افزار♥مقاله]کارشناسی
مصطفی اکبری بازدید : 5271 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (14)

1- از منوی Start وارد All Programs شده و سپس از داخل Accessoriesبه System Tools بروید و BackUp را باز کنید.

2-در سربرگ Wellcome روی Backup Wizard کلیک کنید.

3-در پنجره What To Back UP روی گزینه  دومbackup selected files

4-در پنجره items to backup فولدری که رمزگزاری شده و قصد بازگرداندن آن را دارید علامت بزنید.بطور مثال اگر در درایو F فولدری به نام Aks را رمز گزاری کردید، همین فولدر را علامت گزاری کنید. همچنین می توانید روی+ کلیک کنید و زیر شاخه ها را هم انتخاب کنید.

4-در پنجره Backup Type,Destination,and Nameگزینه Browseرازده و یک قسمت برای ذخیره Backup انتخاب کنید.دقت کنید فضای خالی روی درایوی که انتخاب کردید کافی باشد.

5-در پنجره completing The backup wizard گزینه finish را بزنید.عمل بکاپ گیره ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

6-بعد از اتمام کار روی فایل بکاپ که با فرمتbkfمی باشد دابل کلیک کنید.

7-گزینه restor wizard را بزنید.

8-در پنجره what to restore فایل بکاپ که انجام شده را تیک بزنید. یا می توانید با کلیک روی+ کنار آن زیرشاخه ها را انتخاب کنید.

9- در پنجره Competing restor wizard روی Advance کلیک کنید.

10-در پنجره ی where to restore   از قسمت  restore file to گزینه ی سوم یعنی single folder را انتخاب کنید. در قسمت folder name یک  محل برای ذخیره ی فایل ها انتخاب کنید.بهتر است برای جلوگیری از اختلال در نامها محل ذخیره با محلی که فایلهای مخفی وجود دارد متفاوت باشد.

11-در پنجره How To Restore گزینه ی سوم یعنی Replace existing files 

12-در پنجره یadvanced restore options  روی گزینه ی اول و سوم یعنی Restore security sitting و  preserve existing  volume mount pointsعلامت بزنید.سپس در پنجره ی بعدی روی finish کلیک کنید.نظر یادتون نره

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مقدم در تاریخ 1397/08/25 و 20:08 دقیقه ارسال شده است

سلام.بعد از زدن گزینه system tools،نمی تونم گزینه backup رو درویندوز7 پیدا کنم. لطفا میخواستم راهنماییم کنید

این نظر توسط ناصر در تاریخ 1396/09/20 و 3:09 دقیقه ارسال شده است

09016685955
ممنون میشم تلگرام پیام بدید هزینه هم میدم این راه بیفته

این نظر توسط ناصر در تاریخ 1396/09/20 و 3:06 دقیقه ارسال شده است

سلام . ممنون از راهنماییتون من فایلهای خیلی مهم دارم ممنون میشم بگید واسه ویندوز 8 چی کنم ؟
یا اینکه میشه ویندوز دیگه نصب کنم اینارو برگردونم
؟
09016685955

این نظر توسط HAMED در تاریخ 1396/04/29 و 8:32 دقیقه ارسال شده است

شاید اونوقت که پسورد میدادی کلید Caps Lock یا Num Lock زده بود یا شایدم توی حالت فارسی بوده.به هر حال توی هر کدوم از این حالتها پسورد رو امتحان کن.

این نظر توسط Milad در تاریخ 1396/03/07 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

اقاواسه ویندوز8چکار کنم نیست اینایی ک گفتین.اگه زودترج بدین ممنون میشم
پاسخ : سلام.
لطفا در گوگل سرچ بفرمایید و روش کامل استفاده از backup رو در ویندوز 8 رو بیاموزید تا دچار مشکل نشوید.

این نظر توسط Behzad در تاریخ 1394/11/05 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

سلام مجدد
امکان داره که با نصب مجدد ویندوز، مشکل فراموشی پسوورد رفع بشه؟
پاسخ : سلام.
با عوض کردن ویندوز پسورد باقی می ماند

این نظر توسط Behzad در تاریخ 1394/11/02 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

سلام
من ویندوز 7 دارم و بعد از زدن گزینه system tools،نمی تونم گزینه backup رو پیدا بکنم خیلی ممنون میشم یه روش دیگه رو برام توضیح بدین
ممنون

این نظر توسط mamad در تاریخ 1394/04/07 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز. من همین مشکل رو تو ویندوز8 دارم.راه های زیادی رو امتحان کردم اما چیزهایی که میگن من نمیتونم انجام بدم چون همه آموزش ها برای ویندوز7 یا xp نوشته شده.اصلا نمیتونم این مسیر بکاپ گرفتن رو با اون چیزی که آموزش دادین مطابقت بدم. اون پوشه ها خیلی برام مهمه. اگه لازم باشه حاضرم ویندوزم رو عوض کنم.فقط فایلهام رو میخوام.لطفا اگه راهی بلدین راهنماییم کنید

این نظر توسط آرمان در تاریخ 1394/01/16 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

سلام.بعد از زدن گزینه system tools،نمی تونم گزینه backup رو درویندوز7 پیدا کنم. لطفا میخواستم راهنماییم کنید

این نظر توسط reza در تاریخ 1393/11/16 و 3:27 دقیقه ارسال شده است

عالی بود . شد


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 788
  • بازدید ماه : 1,588
  • بازدید سال : 12,483
  • بازدید کلی : 70,254
  • کدهای اختصاصی